Totes les pallarofes i pallaringues que surten del meu caparró, concentrades i remasteritzades!!

dilluns, 12 de maig del 2008

CRÒNIQUES DEL VIÑAROCK 2008!! (4a Part)

Dissabte 3 de maig (dia de l’apoteosi final!!!!)

El despertar de l’últim dia de festival, dur, amb ressakaa, amb son acumulada!!!!
I quina és la millor manera de remuntar la pujada, doncs un bon dinar,jajaja!!! Res d’això, quatre palitos amb nocilla, molt millor que els palitos amb paté reescalfat, joder no se com tenien estomac, i encara deien que era bo, joder, fotia una tufa a paté, excsss, per sortir-te una pansa!!! Tot ben regat amb cerveseta fresqueta, i ginebreta amb llimona, jajaja!! La ressaka et passa de cop!!! Sort que la dutxeta si que revitalitza de veritat!!! De fet, quan vai entrar dins les dutxes, després de veure el kubata de litre, i menjar una puta merda, quan vaig entrar dins les dutxes, amb aquell vapor acumulat, em pensava que m’agafava algo!!! Per sort no va ser així. Quins problemes per rentar-me els cabells, amb aquella merdeta de rajolí d’aigua que rajava!!!! Que ve que s’estava només amb la tovallola, tot fresquet a l’ombreta, esperant que acabessin les nenes, mostrant els meus encants a les noies de les taquilles de les dutxes!!!! Pentinant-me amb una pinta que vam trobar pel terra, que guarro que sóc, però en situacions extremes, solucions extremes!!!!!! Els lavabos eres asquerosus i hi havia regalims per allí al mig!!!

Al pont amb el Tete, un moment de relax amb un canutet, i escoltant el tio del megàfon, “me huele el sobaco!!!”, i els altres, els killitus andy i lucas venent herba, “hierba pa las niñas bonitas, hierba pa los niños guapos!!”. Ja t’hi cagues!!

El migdia avança, i el concert de Berri Txarrak se’ns tira a sobre, i encara no em menjat res decent!!! Un altre litres de ginebreta i cap al poble a intentar dinar un entrepà!!! Superoferta BOCATA+BEBIDA 3,5 eurets, no està mal!! Tirats pel terra, a l’ombreta de les cases, damunt de la fresqueta de la acera, entrepanet vegetal (necessitava alguna coseta verda, que no es fumés!!) i cerveseta fresqueta!!

Enmig d’un sol espatarrant, aguantant la calor, on cada calada és com una bufetada ben donada, a sobre ens foten fer cua per entrar, i ja us podeu imaginar la gent cridant de tot, menys macus i k ben parits que sou als segurates de l’entrada!!! JAJAJA!!! Joder com apretava la gent, tot Déu emputxant per entrar en una porteta de metre i mig d’amplada!!! No és gaire agradable estar allí al mig que diguem!!!!

Passat aquest petit entrebanc, i esquivant la gent ballant i corrent com a bojos per el concert de THE LOCOS (ex-SKP), mon anem cap al concert de BERRI TXARRAK, només els nens es clar! Que bons que són els cabrons, em va encantar i això que a mi aquesta música tant canyera no és que m’emocioni gaire que diguem. Na fent cigarritus d’aquells i litres de birreta fresqueta, a sota el sol amb la camiseta de turbant, i admirant tot aquella marabunta de Euskalduns, tots amb les camisetes de l’atlètic i la real. A sobre un paio del públic va tenir la sort de pujar a cantar una cançó amb el trio metalero!!!

Acabat Berri, cansats i jo almenys, bastant mamat vam decidir anar a jeure un ratet a sota els abrets a la rampa del final dels concerts. La perspectiva des d’aquell lloc era diferent a la vista fins aquell moment. Sonaven LOS DESPISTADOS, que no ho van fer pas malament, tot i que no tinc gaire record, entre les fumeres, un no se’n recorda massa bé i tampoc era l’espectacle del moment. El quad baixant per allí al mig, els pets de la gent de per allí al voltant, els riures que ens vam fer amb els ceretans, les paietes que van venir a salvar el col·lega, que després de rujar, dos cleques i a córrer, de tot aquell ambient humà, allò si que era l’espectacle verdader!!!!!!

KIKO VENENO, no m’en recordo, culpa de l’etilisme suposo. Les nenes van aparèixer per allí, i na fotent birres i maiks....ufff, amb alguna mica de maquillatge, al mig de fotos megaconjuntes (la foto la vai trobar en un fòrum d’internet i jo per allí al mig,jajaja!!!). Inflant condons!!!!! Tirant els catxis de litre pels aires!!!! Quanta tonteria acumulada!!!!

LA FUGA. Per a nenes!!! Jaajaja!!! De fet em va agradar molt el concert!! Pensava en que la Tere estaria per allí al mig tota emocionada, ja me l’imagino!!!!! Un dels millors concerts del dia!!! I aquelles llepadetes quin mal que fan!!!!

MUCHACHITO BOMBO INFERNO. Com sempre bon concert, superanimat, amb el veracruz fotent grafittis per allí al darrere, la llàstima, o això em sembla recordar, el so, no se sentia gaire fort em sembla, o és que nosaltres estàvem un pel lluny, ostia no se, dissabte tinc llacunes!!!! JAJAJA!!! Per a que serà!!!! Malos que soys coño!!!!!! El vampirisme començava a estar a flor de pell!!!!

A menjar una miqueta que ja eren les 12, tot i que començava SA, però s’havia de fer baixar tot plegat una mica, que encara quedava molta nit i ja estàvem com les putes cabres!!!! JEJE!!!

Un kebab i unes patates, veient LA EXCEPCIÓN, mentres aquells menjaven com bèsties afamades tot tipus de viandes, ostia l’arròs amb verduretes estava de muerte, o potser era la gana, ai nuse!!! JEJEE!!!

S’acostava la recta final, i jo i l’Anna xuclàvem colls als pobres humans que ens trobàvem per el camí, joder kin fart de riure, va ser un dels moments més bons del festi, joder, la cara del paio aquell tot acollonit, que es devia pensar que érem vampirs de veritat,jajaja!! Pobre borinot ves a saber que collons s’havia fotut!!!!
AHHKHKHKHKH!!!! K muerduuu!!!!
Concert de LOS DELINQUENTES, normalillu, comparat amb el de l’any passat, i es que tocava Hamlet al Metamorfosis i s’escoltaven barrejats, suposo que era pel mateix que el de Muchachito, perquè estàvem massa lluny!!

SINIESTRO TOTAL. Com si sones la radio ni me'n recordo de les cançons, massa cervezaaaa i fumm ostiaaa!!! Pinta que pintaràs pintor!!!

Es van esgotar les existències de maquillatge, joder em vai fotre un fart de pintar la gent, semblàvem quadres de Dalí. Perdo a tota la gent anònima que vai pintar per allí!! Sort que tothom s’ho agafava de bon rollu!!

PERET. L’últim concert del Viñarock 2008, i el iaio, s’ho va currar, o això em va semblar, perquè de ballar i fer el capullo per allí no vam parar. Em vaig tornar a trobar amb les bèsties d’Ivars!!! I també amb la Maria Teresa, que després de la trobada fugàs del dijous, aquest cop si que ens vam poder estar un bon ratet per lli juntets, tot el concert del rei de la rumba. Que bona, amb aquella careta, com les abutardes (com diria l’Igor), i la seva guitarra inflable, kina pinta que fotia, jajajaja!!!! Que dolentot que sóc!!! Doncs el concert es va allargar la ostia, fins gairebé les 6 i això que s’hauria d’haver acabat a les 4.30. No ho entenc, o els concerts van anar acumulant retràs, cosa més probable o el tio va tocar gairebé tres hores, cosa estranya ja que els altres concerts duraven una horeta i quart, com a molt i mitja!!! No se, tant fa, jo m’ho vaig passar bé igualment!!! BURRIKITU COMU TU TURURURURURURU!!!!!!!!!! Que fort no hagués pensat mai veure aquest home en concert i menys al Viña!!! La vida et sorprèn!!!

Un cop finalitzada la bacanal oficial, raves i més raves, vam acabar a la gasolinera, xumba xumba, aquells van anar fotent el camp i al final només vam quedar jo i l’Anna per allí pudulant, amb un punki de la Franja, i jo després amb un català xerrant amb unes andaluses rossetes que deu ni do, jajaja!! Ens en vam enfotre un bon ratet!!! Tardíssim vai decidir marxar, en un moment de lucidesa mental, nen tira cap a dormir que, demà, que cony demà, d’aquí a poques hores toca agafar el cotxe i fer el trote dels 650 km de tornada!!! Un entrepà calentó i cap a les tendes, d’un cantó a l’altre, quina castanya!!! Sentiment de Viña ultrapositiu!!!!!!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Mira neng, ja no se que collons dir, la veritat, però veient que no tens remei i continues escrivint, ja passo de tu.

Potser que en facis una novel·la, o proposa-li al Benet i Jornet i a lo millor en feu un altre 'Cor de la ciutat', es podria dir:

'El Vinya dels Collons'. pq realment, em pensava que el Gentleman me'ls tocava de debò, però el 'viña', m'arriba a provocar nàusees, vòmits, cagarel·la, insomni... N'estic molt tip, fins i tot estic a punt de borrar-me el correu pq no m'arribin més begenades d'aquestes.

No se com fer-ho noi, mira que t'ho dic cada cap de setmana, t'ho recordo quan et vec, però tu 'dale y dale', pesat de cullons. Pel pròxim 'Viña', et recomano una cosa: Pilla les castanyes mes grosses a veure si per lo menys després no te'n recordes i ens deixes en pau. I siusplau, no vagis a més festivals ni merdes!!

Apa doncs, Salut i peles!!
(Grans paraules d'en Brillant a 'La Granja')

Guspí que caga fí

kindercitu ha dit...

Doncs fiquev-vos el dit al cul i després llepeu-lo!!!!!!!!!!!

M'agrada, em poses catxondu quan em parles aixís!!!!!!!!! Em fots calent!!!!

Anònim ha dit...

Haviam kinder, ja saps que no escric massa per aqui, però una pregunta, per preguntar algo ee, tu per aqui al costat no tens ningu que t'escolti, o que et pari l'orella? jo d'aki no llegiré res, però t'ho dic que si escrius una novel.la com et proposa el sr. pep la compraré i la llegiré!!!

I... respecte a lo del cul i llepar i que si et poses catxondo, si vols ara a l'hora d'anar a dormir pots vindre amb nosaltres dos que ja veuràs quines cosetes fem amb aquests elements jejeje.

Tot i això ja saps que et tinc molt de carinyo jejejje, apa ciauuu

Parat

kindercitu ha dit...

Si vinc ens tocarem un ratet tots tres o k???

Si voleu ens anem a tocar al econd life!!!!

OHH!!! SIII!!! M'EXcITEU!!!