Totes les pallarofes i pallaringues que surten del meu caparró, concentrades i remasteritzades!!

dimecres, 7 de novembre del 2007

London Experience!!!!!!!


Com es pot comprovar el viatget a Londres a estat una gran experiència!!!! La meva arribada solitaria va començar a rebre companys de mica en mica. Primer el Cisco a hores intempestives, l'endemà l'Alex es va trobar amb la Rebecca i amb la Ruperta, i el Friday les últimes incorporacions, l'Eva i el Gerard amb el seu jersei a rombes.Dies profitosos amb litres de Pints!!! Caminades pel centre!!!!!!! Més Pints!!!!! Desfase a Fabric (club londinenc)!!!!!! Dissabte surrealista, a un after xungo on vam veure la fauna xunga ( la parella del sofà fotien una por de Déu, o no Gerard??)!!!!! Dormir lluny de tots!!! Gracies Maria i Rossi (tot i que tornant em vai perdre fins a Liverpool station)!!!!ültim vespre de turisme amb el Gerard i la Sherlock Eva!!!!!! les millors Pints del viatge a l'ultim pub l'últim dia al White horse ( té ous el nom del pub)!!!! Viatge de tornada mortsss, sort que erem dos perque sino...buffff!!!!!!!!
M'ho he passat teta amb moltes ganes de repetir, Londres ens tornarem a veure n'estic segur!!!!!
Un ptonarro pel Marc i la Sus que molt amablement ens van acollir a casa seva aguantant les nostres anades i venides!!!!!!
Un ptonarro pels Ants expedissionaris!!!! Ptonets ninus i nina!!!!!!!! Heu estat uns dignes companys de viatge i aventura!!!!
Un ptonarro per la resta d'ants que no heu pogut venir, espero que estigueu una mica envejosus, enveja sana!!!!!!!!!
Ptons per tothom!!!!!!
LOVLY KISSES!!!!!